Reclamatii, retur si probleme cu comanda

Cum se procedează cu o returnare / reclamație a marfii

Retur

Bunurile nefolosite ne pot fi returnate în termen de 30 de zile de la primire.

      • Dacă doriți să returnați mărfurile, vă rugăm să selectați opțiunile de mai sus: Returul mărfurilor - Retragere din contract
      • Împachetați cu atenție expedierea și trimiteți-o împreună cu formularul de returnare de către transportatorul ales la adresa: 
         
        Textilomanie, FAN Courier, Str. Ogorului 3G, 410554 Oradea
    • Vom rambursa suma pentru bunurile returnate în contul dvs. bancar în termen de 7 zile de la primire in depozit.

Pentru a simplifica procesul, puteți folosi transportul prin curieri contractați. Transportul poate fi utilizat doar pentru colete mici, individuale (nu pentru paturi, saltele sau expediții compuse din multe colete).

Parametrii maximi pentru coletele expediate:

                • Parcelshop – (Punct de ridicare colete) greutate maximă 15 kg și lungimea maximă 100 cm
                • Servicii de curierat – greutate maximă 40 kg și circumferința conform imaginii de mai jos:
                  - Înălțime max.: 60 cm                   - Greutate max.: 40 kg
                  - Lungime max.: 200 cm                - Circumferință max.: 300 cm
                - Lățime max.: 80 cm                     - Calcul: 2 x înălțime + 2 x lățime + 1 x cea mai lungă parte

    RECLAMATIE

                    • Este ceva în neregulă cu comanda? Vă rugăm să selectați una dintre opțiuni:

    - Bunurile sunt defecte? Selectați: Reclamații

    - Produsele lipseau în comandă? Selectați: comanda incompleta

     

                    • Așteptați o propunere pentru o soluție la solicitarea dvs.

    De obicei, veți primi o propunere de soluționare a reclamației în termen de 3 zile lucrătoare. Plângerea va fi soluționată în termen de 30 de zile de la depunerea cererii.