Protecția datelor cu caracter personal
Declarația Textilomanie s.r.o. despre protecția datelor cu caracter personal
Introducere
Compania Textilomanie s.r.o., cu sediul social la Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, intrată în Registrul Comerțului deținut de Tribunalul Regional din Brno, sub dosarul nr. Nr. C 91898 (denumită în continuare „Compania”), pune un mare accent pe respectarea principiilor și regulilor de protecție a persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.
Această Declarație de confidențialitate („Declarația”) descrie modul în care Compania prelucrează datele cu caracter personal. Această declarație asigură că prelucrarea datelor cu caracter personal respectă legislația generală obligatorie, în special Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, a Directivei 95/46 / CE (denumit în continuare „regulament”) și că drepturile persoanelor vizate sunt protejate în mod adecvat.
În conformitate cu articolele 13 și 14 din regulament, Compania furnizează persoanelor vizate informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Detaliile de contact ale companiei
Adresa de corespondență: Velké dráhy 74e, 664 61 Opatovice
Telefon: +40 732 349 652
E-mail: info@comodacasa.ro
CE PRINCIPII URMĂM ÎN PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?
Compania prelucrează date personale exacte și actualizate ale persoanelor vizate pe baza unui titlu legal, într-o manieră echitabilă și transparentă, numai pentru anumite scopuri explicite și legitime, în măsura minimă necesară, le stochează într-o formă care permite identificarea datelor doar pentru timpul necesar în raport cu scopul și să asigure integritatea și confidențialitatea acestora prin intermediul unor măsuri tehnice sau organizatorice adecvate și o securitate adecvată împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, distrugerii sau deteriorării accidentale.
Compania se asigură că datele inexacte, indiferent de scopul pentru care sunt prelucrate, sunt șterse sau corectate fără întârziere.
Toate activitățile legate de datele cu caracter personal și protecția acestora sunt documentate în mod corespunzător de către companie, în special aceasta ține evidența activităților de prelucrare și a altor documente privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru respectarea principiului răspunderii în temeiul regulamentului. Compania cooperează cu autoritatea de supraveghere, care este în principal Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, cu sediul social la Lt. Col. Sochora 27, 170 00 Praga 7, Republica Cehă, e-mail: posta@uoou.cz, tel.: +420 234 665 111.
CE DATE PERSONALE PRELUCRĂM SI CUM?
Compania prelucrează datele personale ale vizitatorilor website-ului său și ale clienților săi în mai multe scopuri, inclusiv utilizarea site-ului web, îndeplinirea contractului, marketing sau gestionarea întrebărilor sau cererilor. Compania prelucrează date personale pe site-ul său web în următoarele procese specifice.
Vizita pe website și cookies
Tehnologiile de urmărire pot fi utilizate în mai multe moduri atunci când vizitați website-ul companiei. Acestea sunt în principal cookie-uri care sunt utilizate, de exemplu, pentru a opera website-uri, a analiza traficul sau în scopuri de marketing. Cookie-urile sunt utilizate fie direct de către Companie, fie de partenerii de afaceri cu care Compania cooperează.
Puteți influența colectarea cookie-urilor în principal în setările browserului dvs., unde este posibil să alegeți ce tipuri de cookie-uri poate colecta Compania despre dvs. și este, de asemenea, posibil să ștergeți fișiere.
Compania folosește în principal așa-numitele cookie-uri tehnice, care sunt utilizate pentru afișarea funcțională, modernă și ușor de utilizat a website-ului Companiei. Fără utilizarea acestor cookie-uri, nu este pe deplin posibil ca site-ul companiei să funcționeze și să vă ofere acces complet și plăcut la produsele companiei.
Un alt tip de cookie-uri pe care Compania le folosește sunt așa-numitele cookie-uri funcționale, datorită cărora Compania vă mapează preferințele și este astfel capabilă să vă ofere și să permită utilizarea eficientă a website-ului. În practică, de exemplu, este vorba despre a vă aminti parolele de acces la contul dvs. de utilizator, astfel încât nu trebuie să completați datele de acces de fiecare dată când vă conectați la contul dvs.
Compania folosește și cookie-uri analitice, astfel încât să poată oferi cele mai bune și mai avantajoase produse. Compania poate afla astfel informații despre ce site-uri web ați vizitat, de unde ați fost redirecționat către noi sau ce pagini ați vizitat, data, ora sau ce platforme ați utilizat. Compania folosește, de asemenea, aceste cookie-uri în campaniile de publicitate online pentru a cunoaște modul în care utilizatorii website-ului răspund la sugestiile individuale și cum și în ce măsură funcționează și rulează campaniile publicitare. În acest sens, Compania poate utiliza și cookie-uri comerciale, datorită cărora este posibil să vi se afișeze reclame personalizate exact în funcție de cerințele dumneavoastră.
Înregistrarea și conectarea la un cont de utilizator
Scopul prelucrării: Compania procesează datele dvs. personale ca parte a înregistrării și conectării la un cont de utilizator pentru a crea și a pune la dispoziție în cont, administrarea și executarea ulterioară a comenzii. Dacă faceți o comandă de bunuri, Compania vă poate trimite comunicări comerciale cu privire la produsele Companiei (consultați Achiziționarea de bunuri).
Baza legală a prelucrării: Procesarea este necesară pentru stabilirea și administrarea contului dvs. de utilizator, pe baza interesului legitim al Companiei coroborat cu baza legală de executare a contractului, cu condiția să plasați o comandă și să cumpărați bunurile Companiei. Compania vă va trimite comunicări comerciale numai dacă achiziționați bunuri de la companie, pe baza interesului legitim al companiei, sau dacă vă abonați la buletine informative (consultați Abonarea la buletine informative).
Domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal: Nume, adresă, e-mail, număr de telefon, parolă pentru contul de utilizator, date privind comenzile și comportamentul de pe site.
Motivul furnizării datelor: Dacă datele personale nu sunt comunicate Companiei, contul de utilizator nu poate fi creat și pus la dispoziție.
Timp de procesare: În timpul înregistrării pe portalul web (până când vă anulați contul).
Puteți opri trimiterea de mesaje comerciale de către Companie în orice moment făcând click pe linkul „dezabonați-vă” din fiecare mesaj comercial sau prin e-mail la info@vyprodejpovleceni.cz.
Achiziționarea de bunuri
Scopul prelucrării: Compania prelucrează datele dvs. cu caracter personal în scopul prelucrării comenzii, livrării de bunuri și alte acțiuni asociate contractului. Dacă faceți o comandă de bunuri, Compania vă poate trimite comunicări comerciale cu privire la produsele Companiei.
Temeiul juridic al prelucrării: prelucrarea este necesară pentru executarea comenzii, livrarea mărfurilor și alte acțiuni asociate contractului, pe baza executării contractului. Compania vă va trimite comunicări comerciale bazate pe interesul legitim al Companiei.
Domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal: numele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon, datele comenzii sau parola pentru contul de utilizator, dacă îl creați împreună cu achiziția.
Motivul furnizării datelor: Dacă datele personale nu sunt comunicate Companiei, contractul nu poate fi încheiat și îndeplinit. În același timp, Compania nu ar putea să vă trimită mesajele comerciale relevante.
Perioada de procesare: pe durata contractului dintre client și companie, dar nu mai mult de 3 ani de la expirarea contractului, în scopul oricăror dispute care decurg din contract, cu excepția cazului în care legislația relevantă, în special în domeniul contabilității și al impozitelor, prevede o perioadă mai lungă.
Puteți opri trimiterea de mesaje comerciale către Companie în orice moment făcând click pe linkul „dezabonați-vă” din fiecare mesaj comercial sau prin e-mail la info@vyprodejpovleceni.cz.
Abonare la newsletter
Scopul procesării: trimiterea de mesaje comerciale persoanelor care s-au abonat la buletinele informative ale Companiei.
Temeiul juridic al prelucrării: trimiterea de comunicări comerciale are loc cu acordul persoanei vizate.
Domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal: nume, e-mail, răspuns la mesajele comerciale.
Motivul furnizării datelor: Dacă datele cu caracter personal nu sunt comunicate Companiei sau nu se acordă consimțământul Companiei, comunicările comerciale nu pot fi trimise destinatarului.
Timp de procesare: până la retragerea consimțământului.
Puteți opri trimiterea de mesaje comerciale către Companie în orice moment, făcând click pe linkul „dezabonare” din fiecare mesaj comercial sau prin e-mail la info@vyprodejpovleceni.cz.
Comunicarea cu subiecții prin diferite canale
Scopul prelucrării: Compania procesează datele dvs. personale pentru a prelucra și procesa întrebările sau solicitările dvs. prin scrisoare, e-mail, telefon, mesaj de chat sau alte canale de comunicare.
Baza legală a procesării: Procesarea cererii/solicitării are loc pe baza interesului legitim al Companiei.
Domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal: numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa sau alte date personale comunicate voluntar de către persoana vizată, în special într-un e-mail, scrisoare sau telefon.
Motivul furnizării datelor: Compania nu poate procesa cererea/solicitarea fără a furniza date personale de contact.
Timp de procesare: pe timpul necesar soluționării finale a cererii/solicitării și în continuare 3 luni de la soluționarea acesteia în scopul înregistrării și evaluării cererilor și în scopul comunicării ulterioare în materia dată.
CINE SUNT DESTINATARII DATELOR PERSONALE?
Compania (în funcția de administrator) are dreptul, în condițiile stipulate de reglementările legale valabile, să transfere datele cu caracter personal ale persoanelor vizate pentru prelucrarea ulterioară către persoanele (destinatarii) care prelucrează datele cu caracter personal pe baza unui contract de prelucrare a datelor cu caracter personal în legătură cu obligațiile Companiei.
În acest sens, compania asigură respectarea regulilor de prelucrare și transmitere a datelor cu caracter personal și, prin urmare, transmite datele dvs. personale numai în măsura absolut necesară și în scopurile relevante. Compania transmite datele dvs. personale altor părți în primul rând în scopul furnizării serviciilor sale. Cu toate acestea, compania nu vinde niciodată datele dvs. personale către terți.
Compania poate transmite datele dvs. personale următoarelor părți terțe:
- Parteneri de servicii de plată: în legătură cu bunurile și plățile electronice pe care le-ați comandat, datele dvs. personale pot fi transmise partenerilor care furnizează servicii de plată către Companie.
- Parteneri care furnizează servicii logistice: Compania transmite datele dvs. personale pentru a livra bunurile pe care le-ați comandat.
- Parteneri ai website-ului: în anumite cazuri, aceste persoane pot avea acces la datele dvs. personale, în special ca parte a întreținerii și administrării tehnice a website-ului și a altor sisteme IT.
- Parteneri care oferă consiliere contabilă și fiscală: datele dvs. pot fi transmise persoanelor care pregătesc și procesează o agendă contabilă și fiscală pentru companie.
- Parteneri de consultanță în marketing: informațiile dvs. pot fi transmise persoanelor care furnizează servicii de comunicare de marketing companiei.
- Parteneri de publicitate și rețele sociale: cookie-urile pot fi transmise operatorilor de publicitate și de rețele sociale.
- Parteneri care furnizează instrumente și analize de marketing și comunicare: datele dvs. pot fi transmise persoanelor care furnizează instrumente și analize pentru companie în domeniul marketingului și comunicării de rutină.
- Parteneri care furnizează servicii cloud și alte tehnologii IT: informațiile dvs. pot fi transmise persoanelor care furnizează companiei stocarea partajată și alte tehnologii IT.
- Furnizori de bunuri: în legătură cu o reclamație cu privire la bunurile sau serviciile comandate.
CE DREPTURI AVEȚI CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE?
Aveți dreptul de a solicita acces la datele dvs. personale. De asemenea, aveți dreptul de a solicita corectarea datelor cu caracter personal inexacte sau adăugarea de date cu caracter personal incomplete.
Puteți solicita toate informațiile disponibile cu privire la sursele de date cu caracter personal și aveți, de asemenea, dreptul de a solicita o copie a datelor dvs. cu caracter personal prelucrate de Companie.
Dreptul de ștergere vă permite să solicitați ștergerea datelor dvs. personale dacă:
- datele nu mai sunt necesare în scopul colectării sau prelucrării lor;
- decideți să vă retrageți consimțământul;
- vă opuneți prelucrării prin mijloace automate folosind specificații tehnice;
- datele dvs. personale au fost prelucrate ilegal;
- există obligația legală de a șterge datele dvs. personale;
- ștergerea este necesară pentru a asigura conformitatea cu legislația aplicabilă.
În oricare dintre aceste cazuri, aveți dreptul să cereți Companiei să restricționeze prelucrarea dacă:
- refuză acuratețea datelor cu caracter personal;
- Compania nu mai are nevoie de datele dvs. personale în scopurile de prelucrare relevante;
- din motive legitime, vă veți opune prelucrării datelor dvs. personale.
Dacă este cazul, aveți dreptul să solicitați portabilitatea informațiilor dvs. personale pe care le-ați furnizat Companiei, astfel încât acestea să fie disponibile într-o formă structurată, utilizată în mod obișnuit și care poate fi citită automat. De asemenea, aveți dreptul de a solicita transferul direct al datelor dvs. personale către o terță parte la alegere (dacă este posibil din punct de vedere tehnic).
În cazul prelucrării datelor cu caracter personal pe baza interesului legitim al Companiei, aveți, de asemenea, dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale din motive legate de situația specifică pe care o descrieți în obiecție. Dacă se primește o obiecție, Compania va înceta prelucrarea datelor cu caracter personal (le va păstra doar stocate) și va evalua dacă are motive legitime serioase pentru prelucrarea lor, care depășesc interesele sau drepturile și libertățile persoanei vizate sau pentru determinarea, executarea sau apărarea revendicărilor legale. În cazul în care Compania concluzionează că are astfel de motive, informează persoana vizată, o informează cu privire la posibilitățile de apărare ulterioară și continuă să proceseze datele cu caracter personal. Dacă, pe de altă parte, se ajunge la concluzia că nu are motive suficiente pentru prelucrare, persoana vizată este informată, se încetează prelucrarea și se șterg datele cu caracter personal.
Vă puteți exercita drepturile menționate mai sus în scris (prin scrisoare la adresa desemnată pentru livrarea către Vânzător), prin e-mail la info@comodacasa.ro sau telefonic. Trebuie să fie posibilă verificarea identității persoanei vizate din exercitarea acestor drepturi. Persoana vizată poate utiliza, de asemenea, Formularul de exercitare a drepturilor GDPR.
De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal sau la o altă autoritate de supraveghere competentă în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către Companie.